Saturday, March 3, 2012

Jumpa Khairul (Blogger Gilamodified) di Carnivall Water Park Autoshow and Driftshow 2012.

Assalamualaikum dan selamat petang..

Hari ini dalam sejarah... Saya telah bertemu dengan seorang blogger Gilamodified yang sebelum ini hanya dikenali di alam siber.

So...sapa-sapa nak jumpa Khairul, bolehlah datang ke Carnivall Water Park, Sg. Petani sekarang, kerana sedang berlangsung Autoshow dan Driftshow. 

Memang menarik pameran ini. Jangan lepaskan peluang ini.














7 comments:

khairul said...

jumpak jugak kita no ..thanks mai tadi

Yas y said...

autoshow yg mantopsss...jumpa lak bro khairul ehhh...blogger vs blogger..hehehe

Kazman / Sue said...

Sampoi kan si khairul ni... aku jumpa dia kat putrajaya pun senang untuk berbual.... ramah orangnya...terus maju dunia permotoran...

Shaiful Zaidi said...

@ khairul
akhirnya jumpa jugak...hehehe

Shaiful Zaidi said...

@ Yas y
ramai gak yg tak tau pasal autoshow ni...promosi kena lebih mantop...

Shaiful Zaidi said...

@Kazman / Sue
sempoi...hehehe
walaupun lum jumpa, tapi bila jumpa mcm dah kenai lama...

mama aini said...

wah bestnya dpt jumpa kawan2 blogger..

Related Posts with Thumbnails