Wednesday, January 11, 2012

Nak tengok benda Ajaib tak ?


1. Klik pada gambar
2. Lps tu Anda rasa sedang berlari-lari di dalam hutan facebook dengan kelajuan maksima 660 km/j :)
3. Hehe..amAzing kan..


Sumber:Fb

12 comments:

MiSs NoRmaLa NorFiqZ said...

Pening kepala la lari laju benar...mcm kena rasuk je xtahu arah mana nak pg...

KhaiRin - anies said...

sapa la yg buat ni kreatif sggh!

khairul said...

naik bebinau mata aku

diana said...

PENING!!

Hisyam Muhibah said...

amazing..

Shaiful Zaidi said...

@ MiSs NoRmaLa NorFiqZ
kena cari panadol ni..he3x

Shaiful Zaidi said...

@ KhaiRin - anies
amik kat Fb jer, xtau sapa yg buat...

Shaiful Zaidi said...

@khairul
kena pakai spek hitam ni..he3x

Shaiful Zaidi said...

@diana
jgn tgk lama-lama

Shaiful Zaidi said...

@ Hisyam Muhibah
mmmm....

mama aini said...

ehem..org spt mama ni tak blh klik..he2x..nanti semput tgk gambar tu..memang kreatif org yg membuatnya..

Shaiful Zaidi said...

@mama aini
mama tgk sat dah la..
mmg depa kreatif

Related Posts with Thumbnails