Sunday, January 8, 2012

Mee Udang Sg Dua.

Assalamualaikum dan selamat pagi..

Lum dapat tidoq lagi malam ni..
  Masih teringatkan mee udang yang saya pekena petang tadi.

Aziz Pak Ngah Mee Udang, Sg Dua, P.Pinang ni memang popular di kawasan utara.
Dah lama saya nak singgah makan di restoran ni. 

Alhamdulillah petang tadi berkesempatan.

Sepinggan mee udang ni harganya RM 7.


Cuba kira ada berapa ekor udang dalam mee udang ni..
Memang berbaloi.

Kalau nak makan mee udang galah, kena timbang dulu. Harganya ikut harga pasaran.


Selain mee udang, di restoran Aziz Pak Ngah juga ada sate, nasi ayam dan makanan lain (goreng2).


Kalau anda lalu kat Sg Dua, jangan lupa singgah makan mee udang dulu...banyak restoran mee udang kat Sg Dua ni.

7 comments:

CekbOlat-bOlat said...

perghh.. sedapnyee.. ade udang!

khairul said...

lama x pekena mee sg 2 ni

Dalila Hamid said...

baru plan nnti nk blik kg singgah kedai makan ni... :)

diana said...

rasa macam pernah makan la...
tapi kan...mee udang paling sedap akak makan kat taiping nun..
sedap nya...
sampai la dok teringat ja..:p

mama aini said...

assalam en.shaiful..terliur mama tgk mee udang tu, kat klang ni ada dua restoren mee udang je..hu2x..kira oklah juga rasanya..kalau mama kesana nanti mama try mee udang sg dua ni..he2x..



p/s:medan..mama & en.hb awal oct !!,en shaiful bila ya?..mana tau sama flight..he2x..

KhaiRin - anies said...

mak ai terliuq la..tp sy x leh mkn byk2 nnt gatal idung (resdung)
btw nnt g sn nk sggh jg...

Meebandung Kuah Kacang said...

Perghhh.... mabelles mee udang ni

Related Posts with Thumbnails