Sunday, January 29, 2012

Lawatan Ke Rumah Contoh SPUtama.

Assalamualaikum dan selamat malam

Semalam saja pi melawat rumah contoh SPUtama dekat dgn Amanjaya dan Banyan Hills. Rumah contoh tu memang cantik. Lengkap dengan hiasan dalaman dan perabot. 

Tapi saya tak berniat nak beli umah kat situ. Cuma jamu mata. Rumah kat Laguna dah ada...cukuplah.

Dengar habaq ada diskaun dalam tempoh terdekat ni...harganya tak ingatlah...
Ada dua jenis rumah...sapa2 yg belum ada rumah, elok pi tengok...





4 comments:

KhaiRin - anies said...

jauh sgt la..lain la kalu dpt keje kt sn hehehe

Shaiful Zaidi said...

@ KhaiRin - anies
beli buat homestay atau sbg investment masa depan..he3x

mama aini said...

assalam en.shaiful..ehem cantik rumah tu..hu2x..harganya pun mesti cantik kan?.. :)

Shaiful Zaidi said...

@mama aini
salam mama...
cantik.... harganya lebih murah berbanding harga di K.L...

Related Posts with Thumbnails