Sunday, December 25, 2011

Pesta Pulau Pinang.

Assalamualaikum dan selamat petang


Malam tadi, saya dan keluarga berkesempatan berkunjung ke Pesta Pulau Pinang. Sebenarnya dah lama, saya tak pi...dah hampir 10 tahun. 

Nasib baik atas Jambatan Pulau Pinang tak jem, tapi bila dah hampir sampai ke Sg Nibong, lama jugak tersangkut kat jalan. Nak parking kereta pun susah. Parking tepi jalan jer.. Bila nak balik baru perasan ada satu surat saman....hu3x

Pesta Pulau Pinang memang meriah. Ramai pengunjung.....


Selain itu, terdapat jualan murah pelbagai jenis barangan seperti pakaian, karpet dan permainan kanak-kanak, serta terdapat macam-macam permainan yang memerlukan token. 

Best jugak noo...main keta langgar-langgar...

and 
naik sky jet ni...


 yang ni ....ada yang berani?
 

boleh bergambar dengan 'orang minyak'



3 comments:

mama aini said...

assalam en.shaiful..mama tak pernah lagi berkunjung kepesta Pulau Pinang ni..hu2x..nampak meriah mesti byk makanan yg sedap2 ..

Shaiful said...

@mama aini
salam mama...ya ka..
makanan mmg banyak, tapi saya tak makan kat sana...tak tau makanan mana yg sedap...

khairul said...

thn ni x sempat p la bro

Related Posts with Thumbnails