Tuesday, December 13, 2011

Berakhirnya Cinta Elysa.


Malam ini saya tonton episod terakhir citer Cinta Elysa. Citer ni mmg saya ikut drp awal. Plotnya citernya agak menarik. Aril lakonan Johan Asaari (saudara bro Ben kut) mmg dapat menjiwai watak ini. Apa yang menarik ialah perubahan watak Aril drp samseng kpd watak yg baik...Syabas Aril! Di samping itu, Fasha Sandha mmg diakui pelakon yg hebat.  

Bila tonton drama/filem di TV, saya terfikir adakah realitinya kehidupan masyarakat kita seperti yang dilakonkan oleh pelakon2 ini atau ia hanya sekadar rekaan semata-mata?

10 comments:

mama aini said...

assalam en.shaiful..hari ni mama tak sempat menonton episod akhir drama ni..kalau menonton sesuatu drama hb pun selalu kata, `cara hidup org kaya2 memang camtu ke` !!..he2x..rasa mcm ada berlaku kot..

che mid said...

Che Mid pun tengok tapi sekerat sekerat. Lepas maghrib ke Tesco dulu, pas tu makan di Taman Ria, tengok kat gerai, pastu sambung kat rumah 5 min lagi nak habis...Che Mid tengok sebab ada Asari..

KhaiRin said...

x tgk pon sbb ada kelas.. tp leh agak la ending nyer cm ne hehehe

Kazman & Sue said...

nama pun drama tv... rekaan semata2x... tapi logiknya ada juga yang bersifat sebegitu....

p/s : diterjebakkan menonton oleh isteri.... haaa3x

Shaiful said...

@mama aini
salam mama..ya ka
di K.L dulu saya pernah jumpa beberapa org pelakon yg selalu berlakon watak org korporat, tapi realitinya kehidupan mereka berbeza.

Shaiful said...

@che mid
takpa dlm youtube ada, boleh tengok lg...hehehe
akak ni peminat Johan Asaari ya..

Shaiful said...

@ KhaiRin
kelas perlu diutamakan...

Shaiful said...

@Kazman & Sue
sama la kita....hahaha..

Azmi Khan said...

ending die ok la....
nasib baik tak tergantung.....

Shaiful said...

@Azmi Khan
betul...3x

Related Posts with Thumbnails