Sunday, October 30, 2011

Tahniah Negeri Sembilan.



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Alhamdulillah pagi ni saya dapat online dan postkan entri. Sebenarnya saya baru balik dari bercuti di Shah Alam dan K.L.

Malam tadi saya berkesempatan menonton perlawanan akhir Piala Malaysia antara Terengganu dan N.Sembilan. Tahniah kepada skuad Rusa yang telah menjuarai Piala Malaysia kali ini dengan kemenangan 2-1.

Ruginya pasukan Kedah apabila Mohd Azrai Khor Abdullah yang kini membimbing pasukan N.S tidak lagi membimbing pasukan Kenari.

Zaman keemasan skuad hijau kuning dulu, saya memang selalu ke stadium, tapi sekarang sekadar melihat  di kaca T.V.

SZ: Duk tunggu bila Kedah nak muncul juara Piala Malaysia lagi.



2 comments:

mama aini said...

wah holiday sakan en.shaiful..he2x..Tahniah buat pasukan N9..en.hb mama tgk kat berita je..pasukan mana yg menang..he2x..selalu bil tgk bola..tv yg tgk dier..he2x..cepatnya dia tido..

Shaiful Zaidi said...

@ MaMa AiNi
cuti awal sebelum cuti sek coz cuti saya dah x sama dgn cuti wife..
hb mama x minat bola kut.

Related Posts with Thumbnails