Tuesday, September 6, 2011

Asyik-asyik Cerita Hantu....

Saya hairan mengapa orang kita suka sangat menonton cerita hantu...
Kat TV cerita hantu, kat wayang cerita hantu, kat kubur pun cerita hantu.....

Sebab tu, cerita hantu laris macam cerita ni....


Dalam masa 5 hari boleh kutip RM5 juta.....Wow! hebatkan cerita Hantu Boceng ni .

Tapi kalau anda berani dan nak tengok hantu bonceng yang betul-betul, sila klik SINI>>>

2 comments:

MaMa AiNi said...

assalam en.shaiful..entahlah ..kat tv pun asyik dihidangkan ngan cerita2 hantu !!..puas org komen..diaorg tak ambil poedulikan..macam tak ketandusan idea nak wat filem..hu2x..
mama pun tak tgk cerita2 hantu begini..he2x..

Shaiful Zaidi said...

@ MaMa AiNi
Salam mama...
citer2 han2 kdg2 mmg menghiburkan ttp kekdg ia boleh menimbulkan sikap takut khususnya kpd kanak2...
lebih elok slot citer2 hantu digantikan dgn citer2 yg lebih berfaedah...

sampai bila kita nak disogokkan dgn citer2 hantuuuu?....hihihi

Related Posts with Thumbnails