Friday, August 26, 2011

Gusti Ganas.


Assalamualaikum dan selamat pagi..

Dah lama saya tak tengok rancangan Gusti/Wrestling.....

Dulu2 masa zaman Hulk Hogan dan The Rock, saya dok tengok jugak...

Semalam...tertengok rancangan ni lepas balik Terawikh...

Just tengok....saya pun tak kenal siapa hero gusti sekarang.

Sebenarnya saya rasa rancangan ni tak sesuai disiarkan di TV. Banyak aksi ganas dalam rancangan ni. Sama ada ia real atau lakonan ia perkara kedua...
Ia kurang sesuai ditonton oleh kanak-kanak...takut depa tiru aksi-aksi bahaya dan ganas dalam rancangan ni.

Anda peminat gusti?Apa pendapat anda?

4 comments:

azirock said...

memang ganas & x sesuai.......kalau nak tayang gak kena lewat skit la.....1 pagi ke

Shaiful Zaidi said...

@azirock
mungkin itu cadangan yg baik...

MaMa AiNi said...

aksi2 ahli gusti ni memang nampak ganas sgt2..memang tak sesuai utk ditonton..mama & hb pun tak minat dgn rancangan gusti kat tv ni..he2x..

Shaiful Zaidi said...

@MaMa AiNi
ganas + bahaya = x sesuai......hehehe

Related Posts with Thumbnails