Saturday, July 9, 2011

Kisah Bersih.


Gambar Hiasan


Sepasang suami isteri merayakan ulang tahun perkahwinannya dengan makan malam di sebuah restoran. Ketika mereka hendak meninggalkan restoran tersebut, mereka ditanya oleh pemilik restoran yang berdiri di pintu.

Pemilik : "Bagaimana perasaan Anda terhadap hidangan dan layanan kami?"

Lelaki : "Ada satu perkara yang boleh saya katakan.. Anda memiliki dapur yang paling bersih di bandar ini."

Pemilik : "Dapur yang paling bersih?... Anda kan tidak pergi ke dapur. Bagaimana Anda boleh tahu yang dapur kamilah yang paling bersih?"

Lelaki : "Sebab.. Semua makanan yang kami makan berbau sabun."

Credit to: Hafizan Yusof

8 comments:

NARDtheNERD said...

ingatkan cerita pasal bersih 2.0 td cikgu...
hihihi..
:)

MaMa AiNi said...

ni cerita tentang bersih juga..he2x..mama tak suka jika pinggan makan ada bau sabun n kadang2 bau hanyir kat restoren2 begitu.. .mama terus berhenti makan..hu..hu..

Yatie said...

hah3..lawaklah En Shaiful....

Shaiful Zaidi said...

@NARDtheNERD
hihihi....takdak kaitan langsung....

Shaiful Zaidi said...

@MaMa AiNi
Salam mama...cerita ttg kebersihan yg kdg2 kita sendiri pernah mengalaminya...bukan sj kat kedai makan, ada juga berlaku kat tempat kenduri....huhu

Shaiful Zaidi said...

@Yatie
lawak hujung minggu kak yatie...hehehe

kyo_9 said...

bau sabun?
uih.. dah x lama la kot pasangan tu..

Shaiful Zaidi said...

@kyo_9
depa cuma amik bau jer....x makan pun...hehehe

Related Posts with Thumbnails