Wednesday, July 13, 2011

Kenangan Bersama Ular.

Tiba-tiba teringat foto kenangan bersama ular yang diambil pada tahun 2006.

Bukan dengan ular berkepala lima ini..

bukan ular ini...


juga bukan ular dengan ular berkepala dua ini


bukan ular berbisa ini


juga bukan dengan king cobra ini..


tapi inilah foto kenangan yang diambil semasa bertugas di K.L dulu...



6 comments:

MaMa AiNi said...

assalam...mengerikan sbb mama takut dgn ular..he2x..pergi zoo pun tak berani mama nak tgk ular !!..he2x..wah en.Shaiful berani ya?..ha2x..mama tak tahu `hb` berani ke dgn ular?..sbb dia tak pernah pegang lagi !!..

Shaiful Zaidi said...

@ MaMa AiNi
Salam mama...dgn ular x berbisa ok la..tp dgn ular berbisa, saya pun x berani...he3x.

Abang Long said...

Salam...pasni cuba lak pegang ular kepala 5 tu...takpun ular anaconda yg bosar sket...jgn suh aku lak coz aku ni penggeli..huhuhu

Latest entry Terimalah Kekurangan Pasangan Anda

Shaiful Zaidi said...

@Abang Long
Salam Abg Long...sorry la abg, ular kepala 5 dan anaconda saya x berani. ...huhuhu.

yatie Awang said...

eee...gelinya, yatie kalau wak mcm tu, pensan agaknya, hehe...
tapi ular2 tu pelik2kan, belum pernah tengok lg

Shaiful Zaidi said...

@yatie Awang
kali pertama dan terakhir buat mcm tu...hehehe.
mmg pelik ular2 yg berkepala 2 dan 5 tu...

Related Posts with Thumbnails