Saturday, April 16, 2011

Mini i-city Alor Setar.

Assalamualaikum dan selamat pagi..

Saya baru sahaja tiba dari Alor Setar. Kini bandaraya Alor Setar dah ada mini i-city ala-ala i-city kat Shah Alam. I-city ini memang idea yang baik untuk menarik kehadiran pelancong. Ramai juga orang malam ni, khususnya yang berkeluarga. Kebanyakannya berbual-bual, ada yang makan dan bergambar. Ada juga peniaga yang menjual alat mainan kanak-kanak yang bercahaya. 
Memang meriahlah...

Mungkin kat Sg. Petani pun boleh dibuat mini i-city. Lokasi terbaik ialah Dataran MPSPK dekat jam besar.








4 comments:

ZurHeritage said...

uuii xsangka dkat alor staq pun dah ada mcm I city Shah Alam.. lama tui xpi alor staq.. nak tunggu sp lakk biler nak wat i-city mcm aloq staq lak..

Shaiful Zaidi said...

@ZurHeritage
ha...kat AS pun dah ada I-city.
SP xtau bila...

Cik Reena Tan said...

wahh.. icity mini kann. sekarang semua nak hias dgn pokok lampu2 tu.. cantek..

Shaiful Zaidi said...

@Cik Reena Tan
Kat umah sendiri pun boleh buat mini i-city jugak...tapi nanti jd tarikan pulak.

Related Posts with Thumbnails