Monday, August 23, 2010

Situasi yang mungkin akan berlaku jika....

6 comments:

NARDtheNERD said...

lawak lah cikgu.
xbleh macam ni.
pelajaran ntah kemana nanti.

tengok member dekat U yang dah kawen pun kelam kabut. ni budak sekolah. lagi lah. hehe.

Shaiful Zaidi said...

belajar dulu, capai cita2 dulu, balas jasa ibu dan ayah. lps tu br kawin...

~ ReD ~ said...

huiihh...dahsyat kan budak2 zaman skrg. sekolah lagi dh fikir nak kahwin..

Kepada Yang Berpuasa; Fuck you Off!

Kantoi! Ustazah Curi-Curi Makan Di Bulan Puasa. hoh!

Shaiful Zaidi said...

to Red: budak sek skg mmg ramai yg gatai. xdan abis sek dah nak kawin...

akmafaizal said...

bagijela dia kawin, dah malas sgt belajar.biar dia rasa susah senang hidup ni.soh dia try cari keje, ade sape2 nak bagi ke klau blajar tak tinggi?mendapat jangan tau gatai je..anak orang nak kena bagi makan juga..:P

Shaiful Zaidi said...

to akmafaizal:kalau nak elak maksiat, mmg patut dikahwinkan, tak kiralah masih bersekolah ke..Nnt takut gejala lain pula muncul mcm buang bayi etc..

Related Posts with Thumbnails