Tuesday, September 13, 2022

Pengalaman di Wad Pantai Hospital Laguna Merbok (PHLM).

Alhamdulillah setelah 4 hari dirawat di Pantai Hospital Laguna Merbok (PHLM), akhirnya saya dibenarkan keluar wad petang semalam.

Terima kasih saya ucapkan kepada Dr Suria Prakash, jururawat serta semua staf PHLM yang memberi rawatan dan layanan yang baik sepanjang saya berada di sana.
Ini pemandangan yang saya lihat setiap hari. Hijau..Sejuk mata memandang.

Saya mengalami jangkitan pada paru-paru dan telah dirawat dengan ubat-ubatan, antibiotik dan fisioterapi. Alhamdulillah keadaan saya bertambah baik dan berehat untuk beberapa hari untuk proses penyembuhan.

Terima kasih kepada saudara mara dan jiran-jiran yang menziarahi saya. Terima kasih juga sahabat-sahabat dan rakan-rakan maya yang mengambil berat dan mendoakan kesembuhan saya.

PHLM ada kemudahan kedai serbaneka.

Kawasan taman buatan yang menarik.

 Ada cafe yang menyediakan makanan yang sedap.

Tahniah dan terima kasih PHLM.



1 comment:

Abam Kie said...

Alhamdulillah. sudah kembali sihat dan boleh kembali bertugas.

Related Posts with Thumbnails